Megrendeléssel kapcsolatos információk
Gyakori kérdések
I. A Relaxbolt webáruházként működik, melynek feltétele a kiválasztott termékek előzetes megrendelése.
A vásárlás elektronikus úton történik, a rendelési rendszerben való rögzítéssel és továbbítással. Rendelést adhat le mindenki, aki felnőttkorú, meglátogatja webáruházunk weboldalát, és regisztrációval, vagy regisztráció nélkül rendelési tranzakciót végez.
A Relaxbolt.hu által forgalmazott termékek egészségmegőrzéssel kapcsolatosak, és az egészséges életvitelt támogató termékek. A forgalmazott termékeket minden megrendelő saját felelősségére vásárolja meg és veszi igénybe.
A megrendelt termékek várható teljesítése: 1-3 munkanapon belül történik. Ritkán előforduló kivétel, ha ennél hosszabb a teljesítési idő, ami rendszerint valamelyik nagykereskedésnél fennálló átmeneti készlethiány vagy ügymenetük problémájából adódhat, ami beszerzésünket késleltetheti.
II. Regisztráció
A RelaxBolt webáruházban történő vásárlás regisztrálással vagy regisztráció nélkül lehetséges.
A regisztrációs oldal csak a legszükségesebb adatokat tartalmazza. Az adatok hiteles és valósághű adatainak rögzítése feltétele a sikeres megrendelésnek.
Az adatok pontatlan bejegyzése meghiúsíthatja a megrendelt termék(ek) szállítással történő sikeres célba érését.
A Relaxbolt webáruház nyílt üzlettel nem rendelkezik, de lehetőséget biztosítunk székhelyünkön a megrendelt termékek személyes átvételére is.
III. Kosár
A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell helyezni. A termék(ek) kosárba tétele nem jelent vásárlási kötelezettséget, automatikusan nem kerülnek megrendelésre a kosárban lévő termékek. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban is tovább folytatható a rendelési tranzakció. A kosárban lévő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség bejegyzésével, és a „Frissít” gomb megnyomásával. A „Törlés" gombra kattintva a termék véglegesen törlődik virtuális kosarából.
IV. Rendelés/Vásárlás
A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol a következő lépéseken haladva tudja befejezni megrendelését;
- Szállítási és számlázási cím megadása
- Szállítási mód kiválasztása
- Fizetési mód kiválasztása
- Végül lehetőség van a Megrendelés adatainak egyeztetésére és véglegesítésére, illetve a megjegyzés részbe külön közleményt írhat.
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította), és a megadott adatokban hibát fedez fel, vagy azon változtatni kíván, akkor a lehető legrövidebb időn belül törölje rendelését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
A termék-oldalakon feltüntetett termék árak bruttó árak, a szállítás költségét nem tartalmazzák. Csomagolási költséget a Relaxbolt.hu nem számol fel.
A megrendelés megérkezését követően, annak feldolgozásának megkezdése haladéktalanul megtörténik. A megrendelést minden esetben visszaigazoljuk. A visszaigazolás a szállítási ill. fizetési módnak megfelelő választ tartalmazza
V. Szállítás menü-pont a Szállítási és fizetési lehetőségeket tartalmazza.
Szállítási és fizetési lehetőségek ITT olvashatók
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Vállalkozásunk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
VI. A rendelés és átvétel
Kérjük Megrendelőinket, hogy rendelést csak akkor adjanak le, ha biztosan át is fogják venni azt.
Sajnos, több esetben előfordult, hogy a megrendelt termék átvétele nem történt meg. Vállalkozásunkat a szállítást végző cég akkor is megterheli a szállítási költséggel, ha a csomagot nem veszik át, hiszen ők megkísérelték annak kézbesítését.
Továbbá, az oda-vissza szállítás alatt a termék csomagolása sérülhet, ugyanis kétszer annyi időt tölt szállítással, mintha célba ért volna. Visszaszállított termék esetében többször előfordult, hogy annak csomagolása a visszaérkezéskor kívánalmakat hagyott maga után. Tehát, nem biztos hogy újra eladásra kerülhetett, még ha annak bel-tartalma nem is változott.
Fentiekkel érzékeltetni szerettük volna, hogy ilyen esetben kár éri vállalkozásunkat. Kérjük, kíméljenek meg bennünket az ilyen kellemetlenségektől.