A jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében sütiket használunk...

ELFOGADOM
20 éve az egészségmegőrzés szolgálatában
Kategóriák

Rendelési információk

Megrendeléssel kapcsolatos információk
Gyakori kérdések

 

I. A Relaxbolt webáruházként működik, melynek feltétele a kiválasztott termékek előzetes megrendelése.

A vásárlás elektronikus úton történik, a rendelési rendszerben való rögzítéssel és továbbítással. Rendelést adhat le mindenki, aki felnőttkorú, meglátogatja webáruházunk weboldalát, és  regisztrációval, vagy regisztráció nélkül rendelési tranzakciót végez.  

A Relaxbolt.hu által forgalmazott termékek egészségmegőrzéssel kapcsolatosak, és az egészséges életvitelt támogató termékek. A forgalmazott termékeket minden megrendelő saját felelősségére vásárolja meg és veszi igénybe.

A megrendelt termékek várható teljesítése:  1-3 munkanapon belül történik. Ritkán előforduló kivétel, ha ennél hosszabb a teljesítési idő, ami rendszerint valamelyik nagykereskedésnél fennálló átmeneti készlethiány vagy ügymenetük problémájából adódhat, ami beszerzésünket késleltetheti.


II. Regisztráció

 
Vevő a regisztrációval és rendeléssel egy időben,  elfogadja a jelen  Vásárlási Feltételeket, kijelenti, hogy ismeri azokat. Tisztában van a rendelés, és a teljesítés feltételeivel.

A RelaxBolt webáruházban történő vásárlás regisztrálással vagy regisztráció nélkül  lehetséges.
A regisztrációs oldal csak a legszükségesebb adatokat tartalmazza. Az adatok hiteles és valósághű adatainak rögzítése feltétele a sikeres megrendelésnek.
Az adatok pontatlan bejegyzése meghiúsíthatja a megrendelt termék(ek) szállítással történő sikeres célba érését.
A Relaxbolt webáruház nyílt üzlettel nem rendelkezik, de lehetőséget biztosítunk székhelyünkön a megrendelt termékek személyes átvételére is. 


III. Kosár

A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell helyezni. A termék(ek) kosárba tétele nem jelent vásárlási kötelezettséget, automatikusan nem kerülnek megrendelésre a kosárban lévő termékek. A kosárba helyezett termékek törölhetők, vagy későbbi időpontban is tovább folytatható a rendelési tranzakció. A kosárban lévő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség bejegyzésével, és a „Frissít” gomb megnyomásával. A „Törlés" gombra kattintva a termék véglegesen törlődik virtuális kosarából.

 

IV. Rendelés/Vásárlás

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol a következő  lépéseken haladva tudja befejezni megrendelését;

- Szállítási és számlázási cím megadása
- Szállítási mód kiválasztása
- Fizetési mód kiválasztása
- Végül lehetőség van a Megrendelés adatainak egyeztetésére és véglegesítésére, illetve a megjegyzés részbe külön közleményt írhat. 


Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította), és a megadott adatokban hibát fedez fel, vagy azon változtatni kíván, akkor a lehető legrövidebb időn belül törölje rendelését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.

A termék-oldalakon feltüntetett termék árak bruttó árak, a szállítás költségét nem tartalmazzák. Csomagolási költséget a Relaxbolt.hu nem számol fel.

A megrendelés megérkezését követően, annak feldolgozásának megkezdése haladéktalanul megtörténik. A megrendelést minden esetben visszaigazoljuk. A visszaigazolás a szállítási ill. fizetési módnak megfelelő választ tartalmazza

 

 V. Szállítás menü-pont a Szállítási és fizetési lehetőségeket tartalmazza. 

Szállítási és fizetési lehetőségek  ITT olvashatók

Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

Vállalkozásunk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

VI. A rendelés és átvétel 

Kérjük Megrendelőinket, hogy rendelést csak akkor adjanak le, ha biztosan át is fogják venni azt.

Sajnos, több esetben előfordult, hogy a megrendelt termék átvétele nem történt meg. Vállalkozásunkat a szállítást végző cég akkor is megterheli a szállítási költséggel, ha a csomagot nem veszik át, hiszen ők megkísérelték annak kézbesítését.

Továbbá, az oda-vissza szállítás  alatt a  termék csomagolása sérülhet, ugyanis kétszer annyi időt tölt szállítással, mintha célba ért volna. Visszaszállított termék esetében többször előfordult, hogy annak csomagolása a visszaérkezéskor kívánalmakat hagyott maga után. Tehát, nem biztos hogy újra eladásra kerülhetett, még ha annak bel-tartalma nem is változott.

Fentiekkel érzékeltetni szerettük volna, hogy ilyen esetben kár éri vállalkozásunkat. Kérjük, kíméljenek meg bennünket az ilyen kellemetlenségektől.